Spännade



Så här ser jag ut i dag. jag ger inte upp utan provar mina höga ankel skor igen. Ska ju bara vara på kontoret i alla fall. det ser ut som jag har nattlinne på mig... det ska vara wen svart spets klänning från Laredute. I går hade jag ett spännande möte som jag hoppas blir jätte bra. Får mer besked om 2 veckor. Nästa vecka ska jag faktiskt på interjuv i Göteborg!!! Det trodde jag inte. Lite spännande. Dom hade hittat mit CV på internet. Jag ver ju inte ens om vi kommer att flytta, vet inte ens om jag VILL flytta......men jag vill gå på interjuvn i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Bettan

jag håller alla tummar vi har för din skull!!! Jag hoppas du får det för då kommer ni HEM!!!! Saknar dig så.. hälsa M från oss båda :) kramar Bettan m. bihang..

2009-03-04 @ 18:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0