Irish coffie


I lördags tillbringade vi eftermiddagen på en bar. Det fick bli en Irish coffie. Jag som inte ens gillar sprit.

Men Irish coffie är gott och sött.

  
Jensen åkte på i lördags igen.. känndes inte lika ovant denna gången

På kvällen slängde jag i hop en seg choklad kaka som jag har hittat hos vackra Julia: http://juliakrischel.blogg.se/
bilden på dom gör dom absolut inte rättvis, men dom var vekligen super goda. Bra när choklad behovet blir för stort.
Receptet är från julias blogg:

Ingredienser
100 g margarin
1 dl sirap
0,75 dl strösocker
3 msk kakao
4 dl cornflakes
1 tsk vaniljsocker

Gör så här
Blanda margarin, sirap, strösocker och kakao. Låt koka ett par minuter.
Tillsätt sedan vaniljsocker och cornflakes.
Häll upp i formar och ställ in i frysen så de stelnar till. 


Kommentarer
Postat av: Veronica

Är det en chanel jag ser? :)



Kram!

2009-03-18 @ 22:59:15
URL: http://meandmycloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0