Ångest


Bilden är från i går morse...04,30 jag har med sommar skor som är helt öppna...

Suck, jag har ångest på hög nivå i dag. Alla dagar är verkligen inte rosa...

Jag har bokat flyg till Göteborg på söndag, har interjuv på måndag...flyger hem på kvällen igen.

Så lillebror får vara hotell och stå för room servicen denna gången. Han får med äran att låna ut sin fina bil till mig.

Men nu så har jag ångest igen vill jag flytta... jag saknar min familj så jag håller på att bli fullständigt tokig. Jag saknar mina kompisar...

en del mat och godis vilket inte är så jätte jobbigt. Den bästa lösningen är att familjen och kompisarna flyttar hit! :)

Tror ju inte att det händer.

Annledningen till ångesten vet jag inte riktigt, jag brukar ju vara den som provar det mesta och flytta har ju aldrig hindrat mig. Fråga min bror o far, jag har flyttat 28 ggr och jag fyller 34 om några veckor.

Lillebror o far har hjälpt till säkert 25 av ggr. En del av ångesten är nog Michael son. Även om vi verkligen inte är bästa vänner på något sätt och jag har önskat honom till varmare platser många gånger så känns det inte så bra att lämna honom här... även om jag inte får tillbaka min Prada väska,och allt annat som han har stulit o förstört. Jag är lite små sur fortfarande, jag erkänner. Jag är en hemsk människa!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0