Vigselring


Är det någon som har något bra förslag på vigselring, tänkte att jag ska ta mig i kragen igen och ge mig ut på jakt efter en. Vi har ju bara varit gifta i snart 4 år så det kanske är på tiden. (här i Holland har man bara en ring, när man gifter sig byter man bara hand) Snålisar!!! Men jag är fortfarande svensk så jag vill ha två ringar.

Is there anyone who have any ides were i can buy my wedding ring. I wan to try to find one again. We have been married almost 4 years so maybe it is time for the ring. ( in Sweden does pepole have 2 rings) not like here in Holland, just one. Cheepe pepole. Bur i am still Swedish so i want 2 rings

Kommentarer
Postat av: Linda L

Hej gumman, Mitt förslag är att designa en egen!!

De gjorde jag med våra förlovningsringar, de e skitkul!!!



Ha de bäst, Kram Linda

2009-01-07 @ 11:56:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0