Uppdatering DR

Varför vaknar man kl 05.00 en lördag??????? och kan inte soman om


Det gick ganska bra hos docktorn. Har fått remiss till ortoped + sjukgymnast till att börja med. Jag vet att min dr inte kan lösa allt men han lyssnar och tar saker och ting på allvar. Det gillar jag. Men han tycker 10-20 power walk är lite mycket att gå varje dag... men det tycker inte jag. Så nästa vecka ska jag både till ortopeden och sjukgymnasten. Det här kommer gå bra. Jag vägrar något annat!!!!!!

It went pretty well at the dr. I should now go to a ortoped and a psysotheraput to start with. I know that my dr cant solve all the things by him self, but he is relly listing and take things serius. I really like that. But he things 10*20 km power walk it a bit much to do everyday.... i dont think so. Next week i have the appointments with the ortoped and psysio. It will be ok this. I just refuse something else!!!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0