Sverige

Nu är jag packad o klar för att åka. Tåget går om 20 min. Denna gågen har jag 2 tomma väskor med mig. För att jag ska kunna få med mig alla saker som jag har köpt redan på internet, eller rättare sagt vad pappa har köpt. Det ska bli spännande att se de, ärligt talat så har jag glömt bort en del... Så min packning i dag består av underklädet, lins grejer, ett par byxor, och en tröja.....Michael tittade bara och skakade på huvudet. För detta behövs 2 resväskor.

Nu måste jag gå Ha en jä bra dag.

Kommentarer
Postat av: emelie

God morgon! Jätte fiin blogg, hur mås det idag då?=)

2009-01-14 @ 06:44:25
URL: http://loneley.blogg.se/
Postat av: Bettan

Hej!!

Välkommen till svin kalla Sverige!!! Hoppas resan gick bra!! kram Bettan

2009-01-14 @ 16:40:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0