Skor



Skorna som "pappa" hade beställt på Halens kom i fredags, Snacka om tur. Jag kommer inte till Göteborg förrän i April nästa gång....men någon gång ska man ha tur med. Jag gillar dom massor, dom är sköna att gå i. Dom svarta kom med...
Jag hade sedan tidigare beställt ett par bruna ballerina skor i skinn från Laredute som också hade kommit. Jag har nästan bara heels nu, tänkte till våren/sommaren kanske det kan vara skönt med lite lägre skor med.

  

The heels that my "father" had ordered from www.halens.se arrived last Friday. I was a bit lucky, the next time i will go to Sweden is in April. Anyway, i really like the heels and the are comfortable to walk in to. The black once has arrived to.

I had also order a brow ballerina shoe from www.laredute.se. ( if you want to have delivery to The Nethelands you have to order from http://www.laredoute.fr)

I just more or lees has heels now, so i was thinking this once will be good to have now in the spring/summer. Can also be nice to not have heels on day.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0