Sjuk



Jag är sjuk. Åkte till jobbet som vanligt i går. Trött som vanligt och frusen som bara den. Tänkte inte såycket mer på det. Men dom 4 milen känndes som minst 40 mil. Väl framme på jobbet kräktes jag i handfatet..... det var bara inse att det hä kommer inte att gå Så jag åkte dom 4 milen hem igen... kändes nu som 100 mil. Väl hemma så deckade jag i sängen med väeldens konstigaste huvudvärk,ont i öronen och i halsen. Efter ca 30 min ringer det på dörren, men jag orkade inte gå och öppna... det visar sig sedan att byggnads arbetare har grävt upp totoaren bakom våran bil.. så den var inpakerad. Michael blev inte så glad när han kom hem.  Men Michaeloch JR grävde igen hålet i går kväll så dom kunde få ut bilen.  Så gissa vem som ringer på dörren kl 07.00 i morse..Jo arbetarna. Behöver jag säga att jag inte öppnade. Det västa är att jag ska till tandläklarn 14.00, hoppas att jag kan smyga ut bak vägen.
Hoppas att ni alla får en trevlig onsdag!!!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Stackare!! Krya på dig! Kram!

2009-01-28 @ 21:23:12
URL: http://meandmycloset.blogg.se/
Postat av: elimi

Lovar att fota! Det ska bli sååå skönt att komam hem igen.. Hur går det med din sjuka? Hoppas du blir bättre snart! Kram kram!

2009-01-29 @ 10:28:19
URL: http://elimi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0