ONT



I går var det en riktig skit dag på alla sätt. Jag bröt i hop när jag kom hem. Jag grinade och skrek och kallade min man hemska saker, även att det inte är hans fel. Michael är ALLTID där för mig!! Tack för att du står ut men mig.
Det som fick vatten glaset att rinna över denna gången är att jag har fått ont i mina ben igen. Ni som känner mig sedan tidigare vet att jag hade det för 7 år sedan. Det slutade med att jag kunde inte gå mer än 50 m utan  att det gjorde så ont att jag grinade. Nu är jag så  fruktansvärt rädd att det blir lika illa igen. Michael har i alla fall bokat läkartid tills på fredag. Så snälla håll tummanrna att det kommer att ordna sig.
Tack Michael att du alltid finns där för mig och orkar med mig när jag är värsta klimakterie kärringen som bara sktiker och grinar!!!! Älskar dig över allt annat

Kommentarer
Postat av: Michael

You are the best wife in the whole world! Du och Jag, team schubert :-D

2009-01-22 @ 07:43:38
URL: http://www.nederzweeds.web-log.nl
Postat av: Bettan

Hej gumman!!

Stackars dig, jag hoppas det går bra imorgon hos läkaren. Ska hålla alla tummar jag har för din skull..!! kram Bettan

2009-01-22 @ 09:18:33
Postat av: Petra

Åh, gud vad gulligt, jag blir helt tårögd, den kärleken, den kärleken..

2009-01-22 @ 11:23:05
URL: http://pinkie.blogg.se/
Postat av: elimi

Stackars dig! Hoppas det inte är samma sak med benen!! Ska hålla alla tummar jag har imorgon, för dig! Stor kram till dig!

2009-01-22 @ 19:18:21
URL: http://elimi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0