Mer skor



Bilden lånad från Brandos

Kan man ha för många skor??? Nu blev jag kär igen. Dessa finns att köpa hos brandos.com. Kostar 1599 SEK
I helgen när jag och min kära make var på stan, så frågade han om jag inte skulle gå in till min favorit sko affär här. Snäll som jag var svarade jag, jag har ju just köpt nya skor denna veckan. Min snälla make säger bara, jag har slutat att räkna dom, det är ingen ide. Så vi kan gå in!!!! Jag slutar aldrig att förvånas över honom. Men han är underbar i alla fall.

Is it possible to have to many shoes??? I am in love again. This once can you buy  at brandos.com, and they cost 1599 SEK. Last Saturday when my husban and I was down town, he asked if i should not go in to my favorite shoes store. I wanted to be nice so i answered, i ave bought 2 new pair of shoes this week. My nice husband just answered, I have stoped counting, there is no use to do that. So we can go in!! I will never stop be suprise over him. But he his wounderful anyway.

Kommentarer
Postat av: Jenilita

Ush va tråkigt att höra jag beklagar sorgen! Man undrar varför sånt händer!! Men samtidigt kan jag inte låta bli att tänka , tänk om det inte alls e synd om dom döda.. Dom kanske är på nått mycket bättre ställe ochbara tycker synd om oss för vi e kvar här! man vet ju inte!! dom skorna har jag med spanat lite på hehe dom e coola! ha det så bra kramis

2009-01-29 @ 17:23:04
URL: http://www.blonditamedfotboja.se
Postat av: michael

Hej moppie, I stopped counting after 100 pairs so 100 or 200, it doestnt matter but what I do know is that if you stop buying as from today, the next 365 days you can were a different outfit and shous every day.... But I love you :0)

2009-01-29 @ 18:30:56
URL: http://www.nederzweeds.web-log.nl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0