Ikea



I dag har vi varit pä Ikea. Har köpt 2 st nya byrå till mitt dressingroom som jag hoppas att jag kan få ordning på snart.
Jag såg med dom här tallrikarna i från serien Bröllop tror jag det var. Jag blev sugen på att köpa dom. Michael var inte lika sugen på det.... Han tycker dom är to much som vardagligt porslin. Men jag tycker dom var fina. Nu har vi Höganäs i köket, det har jag haft dom sista 12 åren så det är nog dax att för nya det. Tycker ni att serien Bröllop är to much???

Today we have been at IKea. We bought 2 new chest of drawers to my dressing room, i hope i can make it ready soon.
I also saw this plates from the serie Bröllop. I reaaly like them. Michael did not like them so much. He thought they are to much to use in the kitchen everyday. Do you think they are to much?? Right now we have plates and muggs from Höganäs. I have that now for 12 years, i think it time to change.

Kommentarer
Postat av: Petra

Jag älskar dem...

2009-01-25 @ 21:22:38
URL: http://pinkie.blogg.se/
Postat av: bosse

Kan du köpa skor o kläder för miljontals ören varje år så tycker jag verkligen att du ska köpa det!!!!

2009-01-26 @ 11:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0