HM



Igår kom det ett paket från HM. Det är inte bara hag som gillar det. Snoppie tar plats direkt i lådan.
Det är lite som får stanna kvar men inte allt. Jag har beställt ett par jeans för första gången på 2 år. Jag använder typ aldrig jeans. Bara när jag ska greja i trädgården eller så,känns inte som jag passar i det. Ska prova dom i kväll, så kan ni väl vara smak råd.

A box from HM arrived yesterday. It is not only ne who likes that. Snoppie get crazy to, she cant wait until she can lay in it.
 There is few things that i will keep but not all. i have ordered a pair of jeans for the first time in 2 years. I am not using jeans that often. Just in the garden or so. It feels like i am not fitting in jeans. I will try them tonight and than maybe you can help me to se if i should keep them or not.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jeansen kommer säkert att passa dig jätte bra.

Litet tips till dig och dina läsare

Äntligen har vår nyheterna börjat strömma in på paprikastore.se

Så kul:) Dessutom fortsätter vår VINTERREA upp 60% billigare.

www.paprikastore.se märkeskläder på nätet

Ha det bäst

Sami

2009-01-21 @ 22:22:53
Postat av: Michael

Woran lilla prinsessa ( swedish sucks but you know what I mean)

2009-01-22 @ 07:41:07
URL: http://www.nederzweeds.web-log.nl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0