Helgen

Helgen gick i ett rasande tempo som vanligt, känns som det bara är fredag och måndag.
Resturang besoket med jobbet var anon. I alla fall resturangen. Det är en Brasiliansk resturang, så gillar man kott år det ett hett tips. Kockarna grillar kotter i det oppna koket och skär sedan upp det vid bordet vid din talrik. Det kostade 28Euro och man får äta så mycket man vill, inclisive salads buffe, soppa, brod, pommes. Det var verkligen kanon mat!!!!
Bilder kommer har glomt sladden på jobbet....


I lordas var jag och klippte mig ÄTLIGEN!!! Jag är jätte nojd med resultatet som vanligt!!! Nakki är verkligen grym. Lordagen spenderades senad på cafe... i 5 timmar med min underbara man!!

Sondagen var ganska lung och skon, hälsade på sota vännen Seny som hade besok av sin mamma som nu bor i italien. Hennes mamma ska stanna i en månad, så jag har lovar att laga svensk mat och bjuda henne på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0