Härlig kväll



Fredags kvällen tillbringades hemma hos söta Seny med henns mamma och prinsessan Sophia. Moromor gjorder figurer i balloner, vilket Sophia tyckte var hur kul som helst. Nu pratar Sophia Bulgariska, och jag förstår ingenting. Jag som just lärt mig prata Hollänska med henne. När jag pratar med henne så svarar hon på Bulgariska... skit unge!!!
Det var i alla fall en fatastisk trevlig kväll!!!!

Friday night we visit Seny and her mum and the little prinsesse Sophia. Grandmum did animals of ballons, which Sohpia really enjoyed. Sophia is now talking Bulgrian and i dont understand a thing. I am allways pratcing my Dutch on her. When i am talking to her she is answering in Bulgarian... It was a really nice evening!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0