Godmorgon



Godmorgon, i dag är det en härlig lördag. Känner mig ganska pigg och kry. Har varit vaken sedan 05.30.. I dag är det Juiors födelsesag. Han blir 18 i dag!!! Grattis. Han är redan på väg för att ta sin första kör lektion i Amsterdam. HAn var väldigt nervös.

Det här är en vanlig sun hemma hos oss, Snoppie vill alltid vara där vi är, så vad passar bättre än mellan våra laptops??? Jag älskar verkligen den katten. Hon är verkligen glädjen i mitt liv
Nu ut på morgon promenad i sakta tempo..tråigt men jag måste bara ut. Hoppas att benen håller.
Ha en jätte bra lördag. Kram till er alla

Goodmorning, today is a wounderful Saturday. I fellel so much better, but have been awake sence 05.30.
Today is it Juiors bithday, he becomes 18. He is allready on his way to his first driving lesson in Amsterdam. He was so nervous.
This is how it looks in our hous everyday. Snoppie love to be around us all the time, so what can be better than betweeb our laptops???I really love that cat. She is the happines in my life
I hope you will have a fantastic Saturday, i will go out for a walk in a slow tempo without weights, booring but i really need to go out. I hope it will work out with my legs

Kommentarer
Postat av: Alexandra

God morgon! Vilken söt liten kisse:) Ja jag hoppas att jag blir bättre. Att vara sjuk är blä!!!

2009-01-31 @ 07:39:06
URL: http://whattowear.blogg.se/
Postat av: shoebox

Klart att hon ska vara med också, vilken sötnos :)

2009-01-31 @ 18:57:01
URL: http://myshoebox.se
Postat av: Veronica

Väskan i förra inlägget var verkligen snygg! :D Kram! Synd bara att den inte fanns...

2009-02-01 @ 11:41:56
URL: http://meandmycloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0