Dr besök

I dag var jag hos ortopeden för att kolla min ben. Det gick ganska bra. Jag fick i alla fall förtroende för min dr.
Enda nackdelen var att han inte pratde engelska alls... spänande. Men jag tror det gick bra med spåket i alla fall. När jag måste prata bruka det fungera.  Han gjorde någon slags scanning av mina fötter och kollade min knän. Högerbenet som jag har mest ont i, är troligtvis ledbanden utslitna... i både knä och i fotleden. Ska tillbka nästa vecka och få nya inlägg att prova. Hoppas att dom hjälper. Men att gå så mycket som jag gör  var inte så bra. Men han skulle fundera lite på vad som kan vara bästa lösningen för mig.  Jag vill fortfarande gå 4 dagars i Nijmegen i Juli.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppasdu mår bättre!! Tänker på er kram Bettan

2009-01-29 @ 21:53:31
Postat av: shoebox

Usch vad jobbigt det lät!



Ja, jag ska försöka skriva ihop tipsen hon gav mig :)

2009-01-30 @ 09:48:33
URL: http://myshoebox.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0