Bussy days

Det har varit lite bussy den senaste veckan. Det var knappt så att jag han  med att fira nyår. Jag jobbade från 06,00 till 16,00 hur kul som helst NOT, som sagt min chef han är en aningen udda....sedan var det hem i il fart för att hjälpa söta vännen Seny att flytta (hon har just skilt sig). Så Michael och jag hälpte henne  till 22 på kvällen, vi var inte färdiga men tyckte det räckte. Sedan följde hon med oss hem och åt lite och jag försökte hålla mig vaken till 12 slaget, och lyckades!!!! Sedan däckade jag i sängen.
Hela helgen har gått åt till att hjälpa Seny med att bära möbler och lådor....suck. Men det börjar att ta form nu hennes nya radhus, som är jätte fint. Tyvärr så glömde jag kameran alla dagarna, senil tror jag att det kallas.

Jag har inte ens varit på REA, då är det illa. Till och med pappa frågar om jag mår bra...men ska försöka komma hem tidigt i dag och går ner på stan, men jag har inte så hög förhoppningar om at tjag kommer att hitta något. Så jag har gaderat mig och beställt på ASOS lite i alla fall.


Kommentarer
Postat av: Julia

haha ja d första kortet skulle man ha förstorat upp haha ;) Årets första dagar har varit bra, hoppas dina oxå har varit det :)

2009-01-05 @ 22:35:56
URL: http://juliakrischel.blogg.se/
Postat av: elimi

Men vad är det för underlig chef? Nyår är väl nyår? Ha, ha.. han kanske inte hade några planer själv?!



Fuktskada+lata hantverkare+julhelger har ju inte gjort vår situation ultimat precis. Har varit hemlösa i över två månader eftersom lägenheten måste torka ur ordentligt innan dom börjar bygga.. men på onsdag smäller det! Då ska dom enligt planerna börja.. Hoppas!! Och hyran ska vi inte ens prata om.. ha, ha galet!



Hoppas du får ett par lugna dagar nu så du hinner slappna av lite efter flyttar och jobb! Stor kram!!

2009-01-06 @ 00:48:25
URL: http://elimi.blogg.se/
Postat av: Jenilita

åh va beställde du på asos???? hihi puss

2009-01-06 @ 03:03:28
URL: http://www.blonditamedfotboja.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0