Bio

Efter det sedvanliga ice coffie med fika så gick vi på bio, vi kollade på Austrailia. Vilken film, helt klart en Tina film!!!
Den kommer att ses många fler gånger. Måste bara tillägga att Nicole Kidman måste vara planetens vackraste kvinna!!!!
12/03/2008 - Nicole Kidman -

Men eftersom jag inte har samma smak som dom flesta andra så tucker jag inte att Hugh Jackman är något snygg alls....men han var en duktig skådespelare i alla fall :)

Nu är det middag som gäller och sedan är det the Closer på TV, det är det enda programet som jag följer. Jag har inte sett på TV på flera år. Innan jag träffade Michael så hade jag inte ens TV,,,,,,


After our normal ice coffie, we decieded to go on a movie, It was Austrailia today. It was a grate movie!!! Really a Tina movie. I will see that movie a lot more times!!!! Nicole Kidman has to be the most beutiful woman on this planet!!!!!
On the other hand i dont think Hugh Jackman is looking good at all. But i think i have a diffrent tast than most others. But he was a good actor :)

Now is time for dinner and than is The Closer on TV, the only TV program that i see. I havent been seeing on TV for years, before i meet Michael i did not evan had a TV...


Kommentarer
Postat av: elimi

Oj, då måste jag också se den.. var den romantisk??

Vi har ju äntligen fått komma hem så nu är det inte långt till bion, igen. Kram till dig!!

2009-02-02 @ 10:07:39
URL: http://elimi.blogg.se/
Postat av: Veronica

Jag vill också se den filmen! :D Kram!

2009-02-02 @ 21:53:23
URL: http://meandmycloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0