Torsdag

Jag har helg feelings!! Vaknade skit pigg i dag vid 04,00. skit tid men än då. I dag jobbar jag bara till kl 10,00!!!! ska till ortopeden och hämta min inlägg och bli 170E fattigare. men hjälper det så är det värt att köpa 10 par!!!!. Jag blir bara 170 E fattigare för en stund, måste bara skicka kvittot till svårat sjukförsäkringsbolag så får jag tillbka pengarna. Så i dag ska jag ut på power walk!!1 ska bli bra värder med. Så jag är väldigt glad i dag.

Ska förhoppningsvis hämta mina jeans med , dom 3 st som jag hade köpt. har lö,mat dom till en skräddare. Jag har ju smurf ben....Hoppas ni alla får en bra dag ni med. KRAM

I have already weekends feelings, i was awke at 04,00 this morning and happy. I am just working until 10,00 today. I will go to the octopod and pick up the things for my fetes and pay 170 euros. But if they are helping than i want to buy 10 pairs. The health insurance will pay for it so it is not that bad. So today it is time for along power walk for at least 12 km

I will hopefully pick up my 3 pairs of jeans at the tailor today to. I have legs from a smurf....A big hug to you all


Kommentarer
Postat av: Jenilita

naww vadå smurf ben? ja har alltid velat ha korta ben då kan man ju ha alla fantastiska sky höga skor!! ja hatar mina långa ben!! va spännande med skräddare:) hoppas resultatet blir bra:) kramis

2009-02-05 @ 09:17:15
URL: http://www.blonditamedfotboja.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0