Söndag morgon

Varför ska det vara så otroligt svårt att sova. I natt har jag sovit ca 3 timmar igen. Jag gick i alla fall upp kl 05.00... väckte min  sovandes man ( det brukar normala människor göra vid den tiden). I all fall sa jag att jag ska gå ut på power walk. Han blev inte så jätte glad.  Men efter lite grymtande så följde han med....!!!! Hur många gör det kl 05.00 en söndags morgon???? Imponerande. Jag tackande honom  1 1/2 timme senare med att göra frukost till honom i alla fall.

Har nu hunnit med tvätta, strykit ett berg av kläder, lagat plommon späckade fläsk karre, (den tar nästan 3 timmar på spien). Husmor, jag. Självklart. Nu ska jag ducha och sedan ska vi till Zandvoort och ta en lång power walk på stranden. Det bästa jag vet. Vädret är underbart, strålande sol och det ska bli 10 grade varmt.

Hoppas att vi får en jätte bra söndag.

Kommentarer
Postat av: elimi

Om någon väckt mig klockan fem hade jag trott det var ett skämt! Ha, ha.. eller möjligtvis en dröm! Men tur du har en snäll man som kan sällskapa dig.. Men blir lite orolig, varför sover du inte?! Kram kram!

2009-02-08 @ 21:39:47
URL: http://elimi.blogg.se/
Postat av: Miss Agda

Ha ha, jag kan lugnt säga att min sambo inte hade följt med kl 5 en söndagmorgon. Vilken grym man du har :)

2009-02-09 @ 22:11:22
URL: http://www.missagda.blogspot.com
Postat av: Julia

Tack va go du är :) Hoppas allt är bra med dig!

2009-02-12 @ 13:25:25
URL: http://juliakrischel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0