Ny vecka


Nu är det i alla fall en ny härlig vecka som förhoppnings vis kommer att bli spännande med en massa ny möjligheter


Ska försöka att inte gå och vara ledsen för min fina väska. det är ju bara en pryl...

Det kunde ju har varit värre faktiskt.

I dag har hanverkarna redan varit hemma hos oss. Dom ska bla byta ett fönster i badrummet på tredje våningen,

men i dag så kom do o mätte bara. Jag som städade som en galning i går... men dom kommer på fredag och byter det + att dom ska byta lite inne dörrar och så.

det har bara tagit dom 2 år att komma så vi ska vara glada i dag!!!!

Vi har med bestämt att vi ska vänta med att åka utomlands, vi åker hem till GBg i stället en vecka. Vi kommer vecka 12. Denna gången så ska vi köra upp så lilla Snoppie kan följa med!!!

När vi ändå är i GBG ska vi passa på att besiktiga våran bil med, Vi får körförbud 1 maj.

Jag vet att vi borde ha bytt regitrerings skylt för länge sedan, men det har inte blivit av. Vi försökte göra det för 1 1/2 år sedan med då hade Hollänska vägverket slarvat bort våra pappaer så det vara bara att börja om procceduren som tar ca 6 månader och det har jag inte orkat med..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0