Ny vän

Hälsokost Sexuell hälsa SanCare Rosenrot

Jag har fått en ny vän. ROSENRROT. Min bror skickade det till mig, så jag började äta dom i måndags. Jag måste säga att jag redan märker skillnad. Jag är mycket piggare och inte så hemskt rastlös som jag brukar vara. Jag sover bättre även om det inte är jätte bra men det är i alla fall bättre. Jag har även fått till bka en del energi och lust att vilja göra saker.
Den sista tiden har varit jobbig, jag vile inget orkade inget, varje dag har jag tvingat mig att göra dom nödvändigaste sakerna. Men om jag hade kunnat så hade jag nog legat kvar i sängen. Känns som mitt liv håller på att komma tillbaka.
TACK lillebror

Måste med tacka Ida, för länken du har skickat mig. Yack för att du tänket på mig. stor kram till dig.

Nu ska jag forsätta att jobba, till och med det känns ok!!!

Hoppas att ni får en jätte bra fredag


Kommentarer
Postat av: Ida

Kram på dig och trevlig helg!!

2009-02-20 @ 09:38:15
Postat av: Petra

Härligt att höra!!!

2009-02-20 @ 10:00:56
URL: http://pinkie.blogg.se/
Postat av: Veronica

Usch då! :/ Hoppas det bara blir bättre och bättre! :)

Rosenrot är bra grejer! :D



Det gick inget vidare med håret...en stram tofs blev det... :/



Kram!!

2009-02-20 @ 11:39:43
URL: http://meandmycloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0