Lördag och jeans



Lördagen var en underbar dag. Stålande sol och ca 10 grade varmt. Vi började dagen me en power walk kl 06.00

Behövde inte ens fråga Michael om han skulle med. Han stutsade ur sängen oc följde med. Han säger att jag har förstört honom. Han börjar att uppskata dom tidiga power walksen.


Sedan var det hem och göra veckans handling av mat. Jag verkligen hatar att handla mat. Så nu gör vi det varje lördag kl 08,00 direkt när affären öppnar. Om något tar slut under veckan så är det verkligen tuff luck. Jag går verkligen inte dit, svälter helldre!!!!


Efter en lång frukost med mannagryns gröt så blev det en tur till stan, med lite fika. Alltid trevligt. Men för en gångs skull så bytte vi fika ställe. Så nu stiiter jag här och fortfarande sugen på min ice coffie med vanlij smak.... Det blev med lite shopping på Zaras rea 2 blusar för 8 euro st, En ska jag i och för sig lämna tillbaka, den var stor som ett hus.

Jag invigde mina nya Zara jeans som jag köpte för en eviget sen. Jag passar vekligen inte i jeans!!! Kändes som alla tittade på mig och skakade på huvudet. Jag hade också på mig ett par höga klackar som jag har använt ganska mycket på jobbet. Dom är 12cm, på jobbet ar det gått jätte bra att använda dom. Inte ont i fötterna eller så. Eftersom jag är så navi trodde jag att det skulle gå jätte bra att ha dom på stan. Det gjorde det inte, efter ca 15 min promenerande så vill jag bara slita av dom. Men jag höll ut i 2 timmar. Gissa att det var skönt att komma hem sedan.

Hur gör ni andra som har hög klackar, får ni ont i fötterna???


När jag kom hem blev det lite glass o då kändes det bättre, så det fick bli en power walk till, på ca 15 km. Det var ju underbart värder. Med benen går det så där. Det gör ont. Men jag överlever än så länge. Har tid 19 mars igen hos ortopeden Mustafwa. Jag har jätte stort förtroende för honom så det ska nog bli bra i alla fall.


Kommentarer
Postat av: Bettan

Hej gumman!!

Du är ju super snygg i jeans!!!!!!!!!!

Det är nog bara en vanesak.... Klackarna.. det finns små gummisulor som man lägger under främre trampdynan..underbara köp många för du kommer älska dem.. fästes enkelt med en tejp som medföljer. Kolla även scholl de kan ha bra suler i gele!!! kram Bettan med lika höga klackar..

2009-02-23 @ 10:51:13
Postat av: elimi

Men Tina, du är ju hur fin som helst i jeans! Ser ut som 20 och superhet! =) Kram!

2009-02-24 @ 19:26:17
URL: http://elimi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0