Alla hjärtans dag


I dag är det alla hjärtans dag. Vilket jag i och för sig inte firar. Det finns någon som är oromantisk som jag är. Jag vet inte ens vilket datum som vi gifte oss, fölovade oss eller vilken dag vi blev ett par... Tur att Michael är lika dan. Men detta betyder inte att jag älskar honom mindre för  det. Han är verkligen min själsfrände i allt. Tack vare Michael har jag hittat mig själv och har aldrig varit lyckligare än vad jag är i dag. Allt tack vare min underbara och fantastiska man. Älskar dig Michael, älskar dig till månen och tillbaka!!!

Kommentarer
Postat av: michael

You are living in the country from the tulips....

Your blogg name is "ITULPANENSLAND"

So what do I buy for Valantine day?

Right, a Chanel bag!...... And Tulips of course....

2009-02-14 @ 09:29:46
URL: http://www.nederzweeds.web-log.nl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0