Alive

Jag lever!!! Det var en lång vecka det har varit. Jag har haft migrän 4 dagar av 5...Då är det verkligen inte roligt. Jag får inte heller äte migän medcin , i och för sig så finns det ingen medicin som hjälper. Jag har sprutor som jag måste ta själv men det hjälper inte speciellt mycket. Så det är bara att kräkas tarmarna ur sig och vänta på att det går över. Vilket jag hoppas att det har gjort nu. Tack o lov.
Efter ett sådan här vecka så börjar jag verkligen uppsakatta dom små sakerna i livet. Som att ta en promenad till affären med vinden i ansiktet.

I dag blir det i alla fall en lång power walk på 2 mil. Nu är det upp för bevis hur det kommer att gå med mina ben. Men jag tror och hoppas att det kommer att gå bra. Återkommer med rapport när jag kommer hem!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0