Zandvoort



I lördags var det så underbart värder. 27 grader varmt och ingen vind. Så det blev en tur till Zandvoort. En lång sand strand med massa så stand paveljonger och barer. Det här är enligt mig den bästa platsen i Holland. Jag har nog blivit mer Hollänsk än vad jag någonsin trodde att jag skulle bli. Jag gillar stranden bättre på vintern, när det blåser och små regnar.  Första gången Michael frågande om vi skulle åka till Zandvoort på vintern trodde jag att han hade slagit i huvudet, men vi åkte och det har jag verkligen inte ångrat en sekund.

Men i lördags var det i alla fall kanon väder så det blev en strand promenad på ca 4 timmar.

Kommentarer
Postat av: Bosse

En promenad på 4h vad hotade du din man med då????

2008-09-03 @ 16:54:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0