Walking in the rain


Så då var denna helgen över, vart tar helgerna vägen?? Det går så himmla fort. Jajaj nu har vi en hel vecka framför oss. Men det är bara 3 veckor kvar tills vi åker till Turkiet så jag är glad i alla fall.
I går regnade det som bara den, men jag var ute på min 1,5 mil speed walk. Arméns regnställ och M90 kängor löser dom mesta problemen. Jag var i alla fall glad o nöjd att jag gick ut. Det är fortfarande vamt här så det är ingen irsäkt att det regnar. I går var det 22 grader.

Kommentarer
Postat av: Bosse

Snyggaste kläderna någonsin!!!!!!

2008-09-09 @ 12:58:47
Postat av: Veronica

Haha! Skitsnygg outfit!! Då skulle jag också kunna tänka mig att gå ut i regnet! Här i Oslo är det 7 plusgrader och regn.... =/

2008-09-10 @ 19:15:38
URL: http://meandmycloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0