Vigselring

Europa Exklusiv Bern 0,14ct

Tina klanten har varit i farten igen, suck att jag aldrig lär mig. Jag har tappat min vigselring. Den är borta. Ska man köpa en ny nu?? Det tråkiga är att det var också min  förlovnings ring. I Holland har man bara en ring. Så när man gifter sig så byter ringen hand, så ringen är på höger...Snåla jäklar här. Ingen morgon gåva får man heller....
Det var meningen att jag skulle ha en förlovnings ring och en vigselring, men jag hittade aldrig någon vigselring som jag tyckte om så det hände typ aldrig.

Jaja men kan jag nu flörta om kring som jag vill?? Jag har ju ingen ring alls....det ska jag nog tänka på. Kanske framföra det till Michael, tror jag kommer få en ny ring gansk fort då, eller hoppas jag i alla fall

Kommentarer
Postat av: Petra

Din slarver! Jag har också varit nära att tappa min ring flera gånger, speciellt när man slänger sopor, inget bra!!!

Skönt det lät med semester förresten!! Avis Men jag får ju mitt pyre istället!!

2008-09-03 @ 15:58:53
URL: http://pinkie.blogg.se/
Postat av: Bosse

Ja vad ska man säga...... Kan du inte använda limm nästa gång så har du inte de problemet, eller förminska ringen så du måste hälla 1 liter såpa på handen först för att få på den ... ja ja ett litet tips bara.



Vet hur de känns tappade min ring när jag var på Cypern. vi spelade boll i vattnet o jag kände att ringen bara gled av o försvann ner i djupet, men jag hittade den efter ett tag. så jag lider med dig.





Ha de gött

2008-09-03 @ 16:21:44
Postat av: Hanna

hahaha det där hade kunnat vara jag! jag är SÄKER på att när jag väl gifter mig kommer jag tappa bort ringen redan på smekmånaden.



vi har väl bättre saker att tänka på, du och jag, än var vi lägger alla pryttlar ;)

2008-09-03 @ 16:31:24
URL: http://njorun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0