Trädgårdsarbete.....


Det blev lite trädgårdsarbete i går, i alla fall för Michael...jag tycker det är så trååååktigt. Jag vet ju att det måste göras, suck. Men jag hade roligare saker för mig.

                                              

Jag packade upp mitt HM paket. Det var några fina saker med. Bilderna är ju kass men ni har säkert sett kläderna ändå.


 Det här är klänningen som "pappa" hade beställt. Tyvärr passade den inte honom....Den är från Halens, och är faktiskt riktigt fin. Ska inviga den i veckan tänkte jag.





När jag var hemma förra helgen så köpte jag lite svenska tidningar med.. Det är alltid kul att läsa. Det är så enkelt. Jag läser typ samma tidningar här i Holland på hollänska och det funkar ganska bra. Men i mellan åt är det kul att läsa något på svenska. Köpte även den sista boken av Stieg Larsson, har läst dom andra och dom är sanslöst bra.

Kommentarer
Postat av: Michael

Ik maar werken in de tuin en jij lekker met je kleren spelen!! Dat is niet eerlijk kleine smurf!!

2008-09-22 @ 13:29:56
Postat av: Veronica

Jättefina kläder alltihop! Lite avundsjuk ;D

2008-09-22 @ 21:14:13
URL: http://meandmycloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0