Snoppie



Snoppie ar borta!!!! Min lilla pinsessa ar borta. Hon har fortfarande inte kommit hem. Jag slappte ut henne runt 03.00 i natt, som vanligt. Men nar jag aker till jobbet vid 05.00-05.30 sa brukar hon alltid vara runt huset. Under dagen brukar hon  halla sig i narheten. Sa nar jag kommer hem, kommer hon alltid spingandes jatte glad. Men inte i dag hon har fortfarande inte kommit. Det ar sa himmla typiskt. Jag aker ju till Goteborg i morgon. Nu kommer jag vara jatte orolig over henne. Jag vet att Michael kommer att leta massor.
Jag ar ledsen och orolig!!! Hall tummarna att hon kommer snart.

Kommentarer
Postat av: elimi

Åh, jag håller tummarna som tusan här, hoppas hon kommer hem! Men det gör hon säkert, sitter och jamar på trappen när matte behagar återvända! =)

Det är min kompis Malin som gjort nya designen på min blogg, den känns lite mer personlig nu.. =)

Kram kram och hoppas du får en bra helg i gbg!!

2008-09-11 @ 22:08:51
URL: http://elimi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0