Så ledsen

Min Snoppie är fortfarande inte tillbaka. Det känns rent ut sagt för jävligt. Det gick ganska bra i helgen när jag var i Sverige. Jag visste att Michael var ute o letade massor. Men nu när jag är hemma .....i går grinade både jag o Michael nästan hela kvällen.

Hon är min bebis. Vet att många tycker att jag är sjuk i huvudet. Men så är det, hon är min bebis. 
Det är så tomt. jag kan inte ens sova. Hon sov alltid på min kudde eller under mitt täcke. Men jag har lite hopp kvar att hon kanske kommer hem snart. Hon är i alla fall inte rappoterad död på djur ambulansen, och finns inte med på webbsidorna som upphittad.


Kommentarer
Postat av: elimi

Förstår om du är ledsen, jag hade känt likadant om min lilla Sally försvunnit.. men hoppas hon kommer hem igen! Jag håller både tummar och tår!!!



I skolan är det hur mycket som helst nu.. känns som om man drunknar i grejer att göra och böcker att läsa, men det lugnar nog ner sig snart hoppas jag..



Stooor kram på dig!

2008-09-17 @ 08:21:12
URL: http://elimi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0