Prinsessan



Min lilla prinsessa, ska bo på hotell. I dag är det bokat hotell till henne. Det var en rolig webbsida som man ska fylla i.
Några av frågorna är: Vill din pinsessa delta i aktiviteter med andra prinsessor? Vill din prinsessa ha ett eget rum med egen betjänt. Tycker det är lite gulligt faktiskt. Så nu ska Snoppie på semester en vecka.

Hon har i och för sig varit på samma hotell en gång tidigare. Hon verkligen hatade det... så där kul. När jag kom o hämtade henne blev hon så glad och skrek som bara den. Skötaren tittade förvånat på henne och sa kan hon spinna och vara gosig? Snoppie hade bara rivits och försökt bitas när någon försökte klappa henne.

Men jag vet att hon kommer att ha det bra där. Bättre än hemma och jag behöver inte oroa mig så mycket för henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0