Mail från brosan

Jag skickade ett mail till min bror i morse, med en rolig historia jag hade hittat. Så jag had gjort  copy past till mailet till honom. Skickade det utan att skriva något mer... han har ju lika dålig humor som mig så tänkte jhan fattar ju ändå.
Det här svaret fick jag:

Va fint med ett tomt mail....... Ville du visa hur det såg ut i ditt huvud eller ?

-----Ursprungligt meddelande-----

Från: Tina

Skickat: den 3 september 2008 07

Till: Lillebror

Tack för den.
Det var väl bara att börja jobba då

Hoppas att ni får en bra dag


Kommentarer
Postat av: Petra

Hahaha!! Jag uppskattar verkligen Bosses humor. =)

2008-09-03 @ 09:05:57
URL: http://iconfess.blogg.se/
Postat av: Bosse

Hmm förstår inte att du tyckte de var så konstigt med det svaret !!!!!

2008-09-03 @ 16:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0