Irish coffie





När jag äntligen kom hem i fredags. Det tog 2 1/2 timme att köra dom dryga 4 milen...det är inte roligt. Om det hade varit en olycka eller vägarbet, OK då förstår jag, men inte bara för att ingenting. Ja  ja det är bara att andas djupt, kolla i dom andra bilarna om det finns någon snygg kille att vila ögonen på.

Men efter att ha ätit lite yoghurt till middag tog vi cyklarna ner på stan. Kl 20 var det fortfarande 25 grader varmt. Det är inte illa. Väl nere på stan så hade jag svår att bestämma mig men det blev en riktigt god Irish Coffie, med massa wiskey. Så det blev en flamsig och vinglig cykel tur hem. Michael skämdes en aning..Så nästan gång kanske jag borde äta oxå. Väl hemma kom jag på att jag inte hade ätit så mycket, lite soppa till lunch o lite youghurt. Jag är ju inte så rutinerad på att dricka alkohol längre. Jag får öva oftare. Men det var trevlig.

Kommentarer
Postat av: Petra

Ser för jäkla gott ut!

2008-09-02 @ 06:40:54
URL: http://iconfess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0