Ingen bra dag

I dag är det ingen bra dag.
Jag saknar min familj i dag, sanslöst mycket. Det är första gången på tiden som jag inte har bott i Sverige som jag verkligen saknar dom alla och kan göra nästan vad som helst för att träffa dom. Mamma, pappa bror och syster.
Visst sakanr jag mina vänner, men i dag saknar jag verkligen min familj!
Funderar allvarligt på att boka ett flyg hem över helgen. Det är bara det att min chef inte vill ge mig ledigt...För att jag åker till Turkiet om 3 veckor. Suck, ska prata med honom igen.


Kommentarer
Postat av: Bosse

Du är alltid välkommen hem syrran, säg bara till så hämtar jag dig vart som helst.

2008-09-09 @ 12:59:37
Postat av: Tina

Tack vad du är gullig. Jag kommer på FREDAG!!!!!

2008-09-10 @ 08:31:32
URL: http://itulpanensland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0