Hemma hos syster

Vybild Tjörnbron

På lördag mogon åkte lille bro o jag ut till Askerön, en lite ö utanför orust där  våran bästa stora syster bor.
När vi är där kommer med våran storebrors son Tobias. Jag har inte sett honom på növer 1 år. (jag skäms som en hund)Han är hur stor som helst!!!! Nu är han 186 tror jag han sa. Han är 15 år...vad ska det här sluta???
Tack Tobias för att du kom. Jag är verkligen överlycklig över det. jag lovar att skärpa mig. Glöm inte o kolla när du har höst lov, så du kan komma o hälsa på i Amsterdam

Tobias med igelkott hår och sin moppe, den går baaara i 50, ja right, Ta den med rödluvan med....





I Bakgrunden är det världens bästa stora syster!!!!!


Kommentarer
Postat av: elimi

Va härligt att komma hemtill gamla Svea igen va?? Du har säkert vart hur saknad som helst! Men hur gick det med katten, hittade hon hem igen? Orolig här jue.. =)

Kram på dig!!

2008-09-16 @ 18:28:07
URL: http://elimi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0