Grattis älskade storebror!!!



I dag skulle min storebror fylla 45 ar. Tyvarr sa dog han i en extrem kraftig hjarnblodning for julen 2002.
Jag tanker pa honom fortfarande varje dag, kommer anagligen alltid gora. Jag alskar dig!!!

Bilden ar tagen 92. Jimmy jobbade som dykinstruktor. en av hans elever (Kurt) hade gjort ett examens dyk pa 30m. Eftersom Jimmy hade torr drakt sa flot han ganska bra i den. Sa det ar jag som sitter pa honom. Min syster tog bilden. For 2 ar sedan fick jag den har bilden forstorad i en ram i julklapp av henne. Det ar den basta julklappen jag nagonsin har fatt.

Kommentarer
Postat av: tanja o therese asker

hej faster tina ville kolla om du o mikael kommer upp till sverige i helgen jag fyller 6 år och vill fira den uppe på askeröarna,skulle vara kul om ni oxå kunde ha tid att komma. vi saknar jimmy(pappa) oxå jätte mycket hoppas att du kan svara snart jag vill gärna träffa er kram therese alla i familjen hälsar krrrrrrrrrrrrrrrammmmmmmmmmmmar till er .

2008-09-22 @ 13:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0