Göteborg......



Dagens största nyhet är att Michael har möte i Göteborg på måndag. Så vi flyger till Göteborg i morgon...tror väl inte att han får åka själv? Jag vill också ha OLW's ostbågar och pappas hemlagade mat. Ett ännu större plus är att vi kan vara med på min storebros dotters födelsedag på lördag. Jag har aldrig varit med o firat henne tidigare.. Skäms som bara den, jag lovar. Men det ska ändras på det nu. Sedan ska vi hälsa på mamma i Skövde på söndag. Så mycket som jag har hälsat på mamma denna månaden gjorde jag inte under hela 2007.Jag är jätte glad över det. Hoppas att hon är glad med.

Sedan råkade ju "pappa" beställa ett par stövlar från La Redute oxå... så förhoppningsvis hinner dom komma med innan vi måste flyga hem igen.

Tyvärr verkar det vara lite dålig med tid igen med att hinna träffa kompisar och vänner. Jag skulle så väldigt gärna hinna med o träffa alla som jag känner.Suck. Men det kommer förhoppningsvis mer gånger snart. Det finns en lucka på måndag vid lunch om någon skulle vilja fika eller luncha. Vi måste ta flygbussen vid 15 och Michaels möte börjar vid 10. Så mellan 10-15, är det någon som vill umgås med mig??


The big news of the day is that Michael will have a meeting in Gothenburg on Monday. so we are flying tomorrow...you don't think he is allowed to go by him self? i also want cheese doodles and the home cooked food from my farther. I bigger plus is that i can join the birthday party of my older brothers daughter on Saturday. i have never been on her birthday before,,,, I am so a shamed. i promisee. But i will change it now. Than i will visit my mum in Skövde in Sunday. So much i have seen my mum this month i did not do during the hole 2007. I am so happy over that. I hope she also likes it.....

My father have ordered a pair of boots again...,.( I do it in his name) so hopefully they will arrive so i can take them with me when i am going home.

Unfortugly it seems there is not that much time to see my friends again. I would really like to see everybody that i know. But hopefully i will come soon again and there will be more time. There is a gap in my schedule on Monday at lunch time, if someone wants to have a lunch with me. We have o take the bus to the airport at 15,00. Someone who wants to see me??


Kommentarer
Postat av: elimi

Ja, hon är söt och go, hur har det gått med din katt? Inte kommit hem igen?



Är det kanske möte om ett jobb i Sverige han ska på? He, he.. vore väl roligt att komma hem till familj, släkt och vänner? Kram kram och hopps ni får en bra helg!

2008-09-25 @ 21:08:29
URL: http://elimi.blogg.se/
Postat av: Stephanie

Jodå, lillsyrran blev superglad :)

2008-09-25 @ 21:31:32
URL: http://stephaniessecret.blogg.se/
Postat av: Leontine

Hej!

Michael lämnade adressen till din blog på min weblog :o)

En helg är mycket kort när det gäller att hälsa på alla, eller hur?

Jag kommer från Holland, har tre bröder och en papa som inte bor nära varandra.. Det är varje gång mycket plannering för att kunna träffa alla och samtidigt shoppa allt jag saknar ;o)

2008-09-26 @ 08:57:44
URL: http://filosofietje.web-log.nl
Postat av: O L G A

Jag mår faktiskt mycket bättre idag, tack :)



Hoppas att du får en trevlig vistelse i hemlandet!

2008-09-26 @ 09:34:33
URL: http://www.metrobloggen.se/olga

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0