Godmorgon sondag




Eller kanske god formiddag. Har borjade dagen 06.30 med  1 timmes powerwalk med Michael. Grannarna ringer nog snart pysket. Pa helgen gar vi 3 ganger per dag och pa veckorna 2 ganger. Sa pa veckorna borjar dagen 03.30 med
1 1/2 timme powerwalk och sedan 2 timmar pa kvallen. Michael har redan gatt ner massor. Men framforallt har har han fatt ordning pa sitt insulin (han har diabetes). Inte nog med det, han slutade roka for over en manad sedan. Innan han slutade sa rokte han minst 2 paket om dagen. Jag tycker att han ar helt grymt bra!!!

Nu ska vi ducha o sedan ta en cykel tur. Det ar Africa dagar i Almere i dag, tankte svanga forbi o se om det ar nagot att ha. Sedan hoppas att jag hinner ta en fika med min gulliga van Seny och hennes dotter Sophia.

Eftermiddags planerna bestar av tradgards arbete. Jag gillar verkligen inte det. Men det kanns som i dag ar det typ sista dagen som vi kan gora nagot at varan djungel. Vi ar borta dom 3 nast foljande helgerna. Sedan skulle det behovas stadas inne med. For har har en bomb expolderat.

Hoppas att ni far en trevlig sondag

Kommentarer
Postat av: Petra Bloggar

går ni upp 03:30??????!!!!!!!!!!!!!



OMG det är beundransvärt, men NÄR sover ni?? ;-O



2008-09-21 @ 10:37:29
URL: http://petraodaniel.blogg.se/
Postat av: Veronica

Oj vad duktiga ni är!! :) Skulle aldrig orka gå upp så tidigt! Zzzz... Hihi!

2008-09-21 @ 19:31:46
URL: http://meandmycloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0