Bokat

Flera KLM-flygplan på  Schiphols Flygplats i Nederländerna.

Nu är det bokat o klart. Kommer till Göteborg på fredag vid 10.00. Ingen är gladare än jag. Helgen är redan full planerad

Fredag, mysa med pappa. Hoppas att min klänning har komit som jag har beställt i hans namn..
Lördag, blir det till Askerön med bror. Vi ska sova hos systeryster. Hoppas att det är bra väder så jag kan använda min havs kajak. Har inte gjort det på 4 år!!
Söndag, åker bror o jag till mamma i Skövde.
Måndag förmiddag, fika med en gammal vän. Sedan går flyget tillbaka till Amsterdam vid 17. Jag längatar som bara den.
Jag är hemskt ledsen, jag skulle gärna vilja träffa en massa mer kompisar. Men som vanligt är det tids brist...Jag prioriterar just nu att träffa familjen. Men jag lovar jag ska komma hem o stanna längre så vi kan träffas.

Kommentarer
Postat av: Julia

åh tack så mkt för din kommentar :)



Du får ha det så kul här i Gbg :)

2008-09-10 @ 11:14:27
URL: http://juliakrischel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0