Trött


Jag hittade min nya röda jacka av en slump i går. Den är aldrig använd, köpte den i slutet av Juli tror jag. Hur kan jag har glömt bort det?? Jag börjar bli senil. Jag har röda pums med, men det syns visst inte. Dom har jag tvingat min bror o syster åka halva Sverige runt att leta efter och sedan skicka dom till mig. Bilden är i morse 05.00 på väg till jobbet. Aptrött, fick inte ens in linserna...och jag hatar glasögon! Om någon undrar så har jag nu satt in linserna fixat håret och till och med sminkat mig. Tur att man kommer först till jobbet, så man inte skrämmer slag på mina stackars kollegor.


Kom just på att det kanske inte är så att min familj saknar mig så jätte mycket, utan bara tycker det skulle vara skönt om jag flyttade hem så dom slapp att shoppa och skicka en massa saker till mig. Hmm, det tål att funderas på.



I have find my new red jacket of chance yesterday. i have never used it. iIbought it in end of July i think. How could i forget that?? i am starting to get senile. I have red high heel shoes to, but you don't see them on the photo. i forced ny brother and sister in Sweden to drive thae half country to find just these shoes for me, and than also send them to me. The photo is from 05,00 this morning, i am on the way to work, so fu--ing tiered, I could not Evan get my lines in. And i HATE glasses!! if some one is wounding, i have now fixed my hair, put some make up on and the lines are in. it is good to be the first one at work, so ai can do this things. otherwise i think i will scare my collages to death

I was just thinking, maybe that it is so that my family don't miss me so much. It just that they don't want to be my personal shopper in Sweden and send thing to me all the time.


Kommentarer
Postat av: Natje

Hej Du! Din man var förra vecka på minn blog. Jag bor i Falun, Dalarna. Sedan 2 år, är hollandska. Jag läser din blog och se att ni ska flytta tillbaka till Sverige.

Hälsningar Natje xxx

(förlatt att min svenska är inte perfect.., jag skriva inte så ofta.)

2008-10-03 @ 11:57:56
URL: http://www.natjeel.web-log.nl
Postat av: Julia

Ja det är jätte tråkigt, och denna gången var det katastrof!! Så ojämt, skiljer flera cm. Om jag måste klippa mig i gbg igen så får d bli hos en bög, dom brukar va bra haha :)

2008-10-03 @ 23:47:24
URL: http://juliakrischel.blogg.se/
Postat av: Veronica

Den var jättefin ju! :)

2008-10-05 @ 18:40:04
URL: http://meandmycloset.blogg.se/
Postat av: Keo

Du är vacker som en dag vännen! (om än då lite mager) hehehehe Du klär verkligen i glasögon och Michael har nog gift sig med en av dom vackraste svenskorna. Han måste vara väldigt stolt.

2008-10-07 @ 23:59:08
URL: http://mysigakeo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0