Trött med gammal klänning


I dag var jag medvetslös när kl ringde, så det blev ingen power walk i morse. Jag gosade med katten i stället. När jag väl hade lyckas ta mig upp ur sängen så hittade jag en gammal kläning,det fick duga i dag. Med mina Dr Martins kängor. Bekvämt. Fick en lite chock när jag gick ut. Det var frost på bilen. Förra vintern skrapade jag rutorna en enda gång på hela vintern!

I dag kommer det en Nisse från en flyttfirma hem och ska tala om vad det kommer att kosta att flytta våra prylar. Jag börjar verkligen få ångest över flytten nu. Det blir inte bättre av att jag läser Aftonbladet och Expressen på nätet. Värsta arbetslösheten sedan 90 talet!!! Shit hur ska det här gå? Jag vet att jag inte klarar av att vara arbetslös i alla fall. Vi kanske skulle vänta lite med att flytta???




To day was i totally dead when i should go up, so there were no power walk this morning. i stayed in bed with my cat , it was really cosy. When I succeeded to go up from the bed, i found a really old dress and my Dr Martin boots. It was the nice and cosy outfit for today. I got a bit of a chock when i got outside. It had been freezing. It was ice on the car. Last winter i did my windows in the morning 1time in the hole winter!

Today Michael will have a meeting with a moving company to hear how much it will cost to move to Sweden. I start to get anxiety over this move now. It is not getting better when I am reading the Swedish news paper on the internet. It have never been so high unemployment sense 1990.! Shit, how will this end?? I know that i dont want to move to Sweden without a job. maybe we should wait with the move??


Kommentarer
Postat av: Petra

Äh, det skrivs så mycket...

Det var likandant med vårt hus, vi var oroliga för att det skrivs så mycket och det gick ju bra ändå....

2008-10-29 @ 15:46:56
URL: http://pinkie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0