Therese 6år


Här är Therese med min supersnygga syster here is Threse with my good looking sister
I lördags fyllde min gulliga brosdotter 6 år! jag var med och firade hennes födelsedag för första gången, ush vad jag skäms. men det var en otroligt rolig dag.

Last Saturday, my older brothers daugther become 6 years old!! I was celebrating her birthday for the first time. I am so bad and so ashamed. But it was a really nice day



Här är min brorsson Tobias , Therese min brosdotter och Lucas, Tobias lillebror

Here in my brothers son Tobias and therese and Lucas, Tobias younger brother
Theres funderar på om man inte får äta tårta snart!!!

Tack alla för en underbar dag. Önskar att jag kunde se er lite oftare än vad jag gör.

Threse is thionking if it is not time to eat cake soon!!

Thanks everybody for a fantastic day. I wish I could see you all more often

Kommentarer
Postat av: Anonym

gott me tårta

2008-10-01 @ 13:30:07
URL: http://erikasfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0