Sekreterare??



Det är väl typ bara glasögonen som fattas i dag så hade jag sett ut som en äkta sekreterare. I dag är det i alla fall fredag!! Tyvärr så är det månads slut med. Vilket betyder att jag måste stanna länge på jobbet. Länge o länge men till 19-20 i alla fall. Det är bara en gång i månaden så jag ska absolut inte klaga.


It is just the glasses who are missing today, than i would have the ultimate secretary look. It is Friday today!! it is also the last day of the month, that means that i have to work a bit late. It is not that late just 19-20, It is just one day every month so I should not complaint





Det var inte så kallt i dag men jag inviger min basker i alla fall. Tycker det blev riktigt bra. Lite ovant, men jag kommer nog att ha den fler gånger. Har mina Lovika vantar med. jätte sköna


It was not that cold today, but i am using my Basque for the first time anyway. i really like it. I am not use to it but i think i will use the Basque more times. I have my Swedish gloves to. They are really comfortable


Kommentarer
Postat av: Michael

Dog je bent echt zo mooi Tina, mijn prinses!!!!!!!

2008-10-31 @ 08:10:13
URL: http://www.nederzweeds.web-log.nl
Postat av: Petra

Vad chic du ser ut, så söt så!!

2008-10-31 @ 22:32:32
URL: http://pinkie.blogg.se/
Postat av: Petra B

I like!! Så himla snyggt! =)

Vet ingen som shoppar så mycket som du, men det är bra - för flyttar du nära ska jag hälsa på dig och din garderob ofta, haha ;-)

Håller utkik här i trakterna ska du veta. Puss!

2008-11-01 @ 20:43:55
URL: http://iconfess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0