Present



Förra gången som jag ar hemma i Göteborg, fick jag en överraskings present av min gulliga lillebror (lillebror 186 cm lång, jag är 162cm) Han hade beställt nametags med min blogg adress. jag fick 5 st, som jag nu tvingar resten av familjen att bära.

The last time I was home in Sweden i got a suprise from my sweet baby brother. He had ordered nametags with my blogg address on. I got 5 of them. So now my family has to wear them




Oj så arg man kan se ut. men jag lovar skenet bedrar. Han är snäll som en liten hundvalp
och kan vara lika irriterande :)


My brother can look so angry. But I promisee he is not. he is nice and kind as a puppy, who also can be a bit irritating :)


Michael med Bosses bil


Min bror han var väldigt snäll, nu denna helgen vi var hemma. Han är i o för sig nästan alltid snäll. Vi fick ha hans bil hela helgen. Så vi kunde åka på kalas på Askerön och hälsa på mamma i Skövde. Vi hade tänkt att hyra bil. Men brosan tyckte det var väldigt onödigt...TACK du är den bästa brosa man kan ha!

my brother were so nice this weekend. he is allways nice , but this time we were allowed to use is care the hole weekend. So we can visit my mum in Skövde  and go for the birthday party of my older brothers daughter. we were planing to rent a car this time but my brother thought that were really unecessary. THANK you!! You are the best brother that i can have

Kommentarer
Postat av: Vinterstormar

Tack =) Får se om jag kommer iväg!

Fin blogg!

2008-10-02 @ 13:20:41
URL: http://vinterstormar.blogg.se/
Postat av: Bettan

Visst är han snäll din "lillebror". Tack för att jag alltid är välkommen till dig & Michael. Naturligtvis är ni mer än välkomna hit åxå. Jag saknar dig jätte mycket. Tacka Michael för lilla mailet på min blogg åxå, vill träffa mannen i ditt liv. kram Bettan

2008-10-02 @ 14:34:32
Postat av: Veronica

Söta nametags!! :D Kul grej av din bror!

2008-10-02 @ 18:50:00
URL: http://meandmycloset.blogg.se/
Postat av: monika

Hoppas du hade en bra helg i Göteborg =)

Jag har ett filmtips: Things we lost in the fire.

Jättefin film. Har du sett den?

(Jag tänkte att vi hade ju samma smak på PS I love you)

2008-10-02 @ 20:35:50
URL: http://ensamamamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0