Power walk


Sondagens power walk borjade kl 06.00 eller 7 hur man nu ser det. Jag var rott, men det kan val ingen missa. I dag var det Msom tjatade hal i huvudet pa mig attt vi skulle ga ut. Men det regnade och blaste som bara den. Jag hade garna legat kvar under mitt varam tacke och gosat med Snoppie. Men men jag kom ut och det kandes bra efter en stund.

The power wlk of today started 06.00 or 7, depanes how you see it. I was tiered, but i dont think anybody can miss that. Today was it M who were nagging like hell that we shall go out. It was raining cats and dog and it were like storm outside. I had prfere to stay in bed under the warm balnket with my sweet cat Snoppie. But i was out and it feelt good after a cuple of minutes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0