överlyckliga jag!!

Det har hänt ett mirakel!! Min prinsessa Snoppie är tillbaka!! ingen är gladare än jag. gissa att hon är gosig.
Vi var ju i Göteborg i helgen. Michael och jag. I lördags kvöll ringer Jr och säger . gissa vvem som är tillbaka??Det hördes hon skrek som bara den. Otur att vi var i Göteborg, och vi skulle inte åka hem förrän på måndag kväll. Det blev en 2lååånga dagar i Göteborg.

När vi väl kom hem så lämnar hon inte mig en sekund. I går tog jag henne till vetrinären. Hon är fullt frisk, gått ner i vikt och har mask bara. Till och med vetrinären tycker att det är otroligt att hon är tillbaka efter 16 dagar.


It has append miracle!!! My prinsess Snoppie is back. Noone can be happier than me. Guess that she is cosy.

We were in Gothenburg this weekend, Michael and me. Saturday evening is JR calling us and we just here the cat screaming in the background. It was really bad luck that we were in Sweden this weekend and should not return to Holland until Monday evening. So it was 2 loong days in Gothenburg.


When we were finally home, she did not leave me for one second. yesterday i took her to the vet. She is really healthy, she has lost some weight and has worm. but otherwise she is healthy. Evan the vet thought it was a miracle that she was back after 16 days




Snoppie bakom min laptop!! Skit katt!!!


Kommentarer
Postat av: Michael

ONZE SNOEPPIE IS TERUG!!!!!!!!!!

2008-10-01 @ 12:57:32
URL: http://www.nederzweeds.web-log.nl
Postat av: Veronica

Vilken tur!! :) Man tror nästan inte det är möjligt!

2008-10-01 @ 22:55:15
URL: http://meandmycloset.blogg.se/
Postat av: fanny

vad söt katt :)



Om du vill ha gratis present kort på kicks och kunna köpa fint smink. Det låter lyxigt va?Om du vill ha det så ska du bli medlem på denna länken:





http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=98767

2008-10-01 @ 22:59:08
URL: http://thelifeoffanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0