My prinsesse



Antligen ar min lilla prinsessa och hennes underbara mamma tillbaka. Nar vi kom fran Zandvoort sa dumpade jag Michael hemma och akte direkt till min gulliga van. Sa kul att se dom igen. Sophia har tappat en till tand. Hon kommer bli helt tandlos. Men sot ar hon. Dagen kunde inte bli mycket battre men nu var den fullandad. Fika med min basta van!!




    


The day could not been so much better. But my wounderful friend Seny and the little prinsesse Sophia is back. So I dumped Michael at home and went directly to my sweet friend. So nice to see tham again. Sophia has lost one more teeth. She will not have any left. But she is so beatiful. The day were now so good as it ever can be, a day at the beacha and than coffie with my best friend!!!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Ja, vilken prinsessa! Supersöt! :) Alltid kul att träffa sin bästa vän! Kram!

2008-10-27 @ 13:03:18
URL: http://meandmycloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0