Min dröm


Som dom flesta vet så älskar jag kläder, skor och väskor. Men det här är verkligen min dröm väska. Tror ni att jag kan önska mig den i julklapp eller Sinter Klaas present?? Jag har hittat en Vinitage butik som säljer den Vintage Paris
En dag ska den bli min!!!

The most of you all know that i love clothes, shoes and purches. But this is really my dream!! Do you think i can wish it for christmas or Sinter Klaas?? I have find a shop on the internet who is selling the bag Vintage Paris . on day the bag vill be mine!!!

Kommentarer
Postat av: Bettan

Hej gummsan!! Jätte fin handväska!!!

Men jag har utmanat dig!! Kolla min blobb kramar Bettan

2008-10-24 @ 16:37:10
Postat av: Veronica

Det är verkligen min dröm också!! :D Vet du hur mycket den kostar??

Kram!

2008-10-24 @ 19:01:58
URL: http://meandmycloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0