Måndag


Måndag igen, tycker verkligen inte om måndagar. I dag hade jag desutom läkar besök. men det gick ok. Ska inte klaga. Men jag hade en skit dum tid. 10,30 så det blev att jag kom till jobbet 11,30. känns som hela dagen redan har gått då. Så nu är det snart dax att åka hem. Det blir med tåg i dag. Tåg = Starbucks!! Det är det bästa. För kvällen är verkligen mitt mål att få iväg dom där ansökningarna. Jag har fått till ett personlig brev nu i alla fall. Sen är det väl bara att hålla tummarna och hoppas på det bästa.

Jag hade i alla fall på mig min favorit kläning från ASOS i dag. Det är lite bra i alla fall


Monday again, I really don't like Mondays. Today i also had a DR appointment, but it went OK. i should not complaint. But i had a stupied time, 10,30, so I was at work 11,30. It felt like the hole day were already gone than I arrived. Now is more and less time to go home. I will go by train today. train = Starbucks. I love Starbucks. the plan for the evening is to send the applications for the jobs in Sweden. I have at least been writing my personal letter. Now i think i need to keep my fingers crossed that i will get a job.

I have my favorite derss from ASOS on today


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha! :) Han verkar vara så gullig din pappa!!

2008-10-27 @ 19:14:19
Postat av: Jonna

Sugen på att tävla?:)

2008-10-28 @ 00:00:43
URL: http://jonnaa.se
Postat av: Julia

kul att du är med och tävlar, lycka till :)

2008-10-28 @ 12:14:55
URL: http://juliakrischel.blogg.se/
Postat av: Julia

haha ja det är gott, så det får du testa ;)

2008-10-28 @ 12:18:06
URL: http://juliakrischel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0